Şeyda Garibağaoğlu

Şeyda Garibağaoğlu
@Morfe
Beni ben yapan yeğane şey kendim olmaktan öteye gidemedim.
Geceye inat
Sen hiç uykusuz kaldığın gecelerde pencereyi açıp buz gibi havayı incecik geceliklerinle soludun mu Yastığı bir kenara atıp şiirlerin arasına sokulup sözcüklerin arasına sıkışıp uyudun mu Hatta ahengini beğenmedin satırları değiştirdiğin oldu mu Sanmam! Ya da umursamam Ben kimsesiz gecelerde şiirle baş başa kalmayı hep sevdim Şiiri sevdim gerisi eşlik etti dizelere Dizelerse bütün gecelere yetti Şeyda Garibağaoğlu
Şiir
Reklam
Vazgeçiş
Git! Sevda bu Sensizde yaşanır Bak! Mutluyum işte Dinle! Bütün doğa beni çağırıyor Seyret! Benim dansım bu gölgemin eşliğinde Haydi! Şimdi kederlen, Sensiz çok mesud'um Git! Sıyırdım zihnimden herşeyi Yoksun.... Git! Ellerim yüreğimde, kanıyor ellerim Belki de yüreğinden akanlar Acıyor canım yine de Git! Hissizleşiyor dudaklarım Bütün kanım çekilmiş gibi Damarlarımdan oluk oluk kan akıyor Parmak uçlarıma dokunamıyorum Hey gökyüzü! Al beni yanına Ne ki bu sevda yakışmadı yanıma Tut yüreğimden usulca Kanatmadan avuçlarını Al beni yanına....
Şiir

Şeyda Garibağaoğlu

, bir kitabı okumaya başladı
Friedrich Nietzsche
8/10 · 47,6bin okunma
Puan vermedi·188 syf.··
Beğendi
·
2018 6. kitabı
Çok sevdiğim bir tiyatro oyunu aynı zaman da dilini ve tarzını sevdiğim bir yapıt. Daha önce okumama rağmen tekrar dün gece okudum. Elbette ki enfes bir eser tek nefeste okunur.
HamletWilliam Shakespeare · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202358,5bin okunma

Şeyda Garibağaoğlu

, bir kitap okudu
Puan vermedi·188 syf.··
Beğendi
·
2018 6. kitabı
William Shakespeare
8.5/10 · 58,5bin okunma