Fakat bir yerlerden rüzgar esiyor yine. Uzun ağacın dallarından kum fırtınasının sesi işitiliyor. Bunun üzerine kalbim çarpıyor. Geride bıraktığım birini özlediğim manasına geliyor bu da. Tekrar birini sevmek istiyorum. Kalbim çarptığı için istiyorum.
Hayal kur... Özle... Derin ve sürekli sev... Uyumamız, dinlenmemiz, bir süreliğine duyduğumuz mutluluk da tekrar gücümüzü toplamak içindi. Acıyla dolu dünyaya geri dönmek içindi. Ancak öyle tekrar yeni hayaller kurup, özleyip, derin ve sürekli sevebiliriz. "Yine de sevmiştim seni. Mutlu olmuştum. Ayrıldık. Minnettardım. Sen beni bıraktığın için kendimi daha çok sevebildim."