Luna

En çok da insanoğluna gülmüş olsa gerek. Bizden çılgını var mı kendini beğenmede?
Reklam
“Mutluluk bir hayal, acı ise gerçektir.”
…olduğumuzdan başka biri olmak istemekten daha çarpık bir şey olamaz…
Hiçbir şey kıskançlık kadar uzlaşmaz ve zalim değildir.
“hayatta en çok sevdiğin insanların bile seni anlamaması!”
Reklam