A.Özhan

A.Özhan
@Mou_Leipeis
𝓐𝓷𝓲𝓶𝓪 𝓓𝓾𝓵𝓬𝓲𝓼 𝓥𝓲𝓿𝓪𝓼 𝓜𝓮𝓬𝓾𝓶
Sağlık Bakanlığı
Yükseklisans
Mersin
Mersin, 24 Aralık
60 okur puanı
Nisan 2025 tarihinde katıldı
Hayatıma biraz olsun heyecan katıp yokluğunu bastırmak istedim… Sanki yeni bir yol, yeni bir başlangıç, içimdeki boşluğu dolduracaktı. Mutlu olurum sandım, kalbim yeniden çiçek açar sandım. Ama her adımda senin gölgen çıktı karşıma. Girdiğim yollar aydınlık görünüyordu, ama her köşede karanlıkla yüzleştim. Mutluluk umuduyla başladığım yolculuklar, çıkmaz sokaklara dönüştü. Ve anladım ki… senin yokluğunu ne heyecan bastırabiliyor, ne de başka yollar teselli edebiliyor. Çünkü ben hangi yöne gitsem, içimde senin eksikliğini taşıyorum.. /A.Özhan
Duygu ve Düşünce
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Senle gidemediğim yollar var… Kaldırım taşlarında adımlarımız eksik, köşelerinde senin gülüşün saklı kalmış şehirler var. Haritası bende ama izi olmayan yollar… Seninle yürünseydi, belki de sonsuz olurdu. Senle gerçekleşmeyen boş hayallerim var… Geceleri gözlerimin içinde büyüyüp sabaha uyanamayan, bir düş kadar kısa, bir ömür kadar ağır kalan… Adını her çağırışımda göğe savrulan, ama yere hiç düşmeyen umutlar. Belki de en çok orada acıyor: Senle yarım kalmış yolların, senle hiç yaşanmamış hayallerin, kalbimde hâlâ tamamlanmayı beklemesi.. /A.Özhan
Duygu ve Düşünce
Sen üzülünce… İçimdeki bütün dengeler altüst oluyor. Ne gece aynı kalıyor, ne gündüz. Sanki dünya bir yana kayıyor da ben tutunacak yer bulamıyorum. Sana kıyamıyorum… Bir damla yaşına, bir anlık kederine. Keşke mümkün olsa, bütün acılarını kendi yüreğimde taşısam, sana sadece gülüşlerini bırakabilsem. Çünkü sen mutlu olunca, benim içimde de hayat yeniden filizleniyor. Senin huzurun, benim en büyük sığınağım oluyor.. /A.Özhan
Duygu ve Düşünce
Senin maviliğinde kuş olur ruhum… Kollarım kanada döner, kalbim rüzgârla yarışır. Gökyüzün gibi derin, denizin gibi huzurlu bakışlarında, özgürlüğün en saf halini bulurum. Ne fırtınadan korkarım, ne geceden… Çünkü senin maviliğinde, her uçuşum bir kavuşma, her konaklayışım bir sonsuzluktur.. /A.Özhan
Duygu ve Düşünce
Güneş mi, dolunay mı, yoksa sen mi… Sen… Ne gündüzün telaşına, ne gecenin sessizliğine sığarsın. Sen, ışığın adını unutturan tek ışıksın… /A.Özhan
Duygu ve Düşünce