Bırakmayı isteyin veya istemeyin, her sigara içenin okuması gerektiğini düşündüğüm bir kitap.
En önemlisi, zararlarını sıralayıp zaten bildiğiniz şeyleri size tekrarlamıyor. (Korkutmalar işe yarasaydı zaten bırakmış olurduk.)
Bırakamamamızın asıl sebebi olan, “Neden sigara içiyoruz?”sorusuna odaklanıyor daha çok.
Kitabın iddasına göre, İrade gücü gerektirmeyen bu yöntem içme sebeplerimizi ortadan kaldırıyor. Burada biraz açık görüşlü olmak gerekir diye düşünüyorum. Kendimizi şartladığımızda, ne yapsam olmuyor, bir türlü bırakamayacağım dediğimizde zaten tüm çözüm yöntemlerine kendimizi kapatmış oluyoruz.
Kısacası bana çok yardımcı oldu.
Hissettiğin her şey, yapmayı seçtiğin her davranış, tutmayı seçtiğin her taraf, girmeyi seçtiğin her kavga ve emek verdiğin her barış insanlığı etkiliyor, şekillendiriyor, çünkü yüce ortak bilinç Bizim gibi milyarlarca zerreden oluşuyor.
Yaşamı etkilemek, bu gezegeni her bir can için daha yaşanır kılmak ister misin?
Her an yaptığımız seçimlerle, dönüşme olasılığımız olan yüzlerce farklı kişiden birine varacağımızı, seçimlerimizin önemini kimse büyürken söylemez bize.