"…Yalnızca bir günah vardır, tek bir günah. O da hırsızlıktır. Onun dışındaki bütün günahlar, hırsızlığın bir çeşitlemesidir. Bir insanı öldürdüğün zaman, bir yaşamı çalmış olursun. Karısının elinden bir kocayı, çocuklarından bir babayı almış olursun. Yalan söylediğinde, birinin gerçeğe ulaşma hakkını çalarsın. Hile yaptığın, birini aldattığın zaman doğruluğu, haklılığı çalmış olursun."
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Merhaba evlat.
Tanıştığımıza şaşırdım.
Sanırım sen benim yaşamadığım çocukluğumdan çalındın!
Neyin var neyin yok dediler;sitemim var ,kinim yok dedim.Yitip giden yıllara mı bu yaşlar dediler;gözüm yaşlı ama kalbim genç dedim.Cevaba hazır olmadan soru soranlardan bıktım evlat.Kendini bulmadan,başkalarını arayanlardan…Keşke insana kendisini değil de eksiklerini gösteren aynalar olsaydı.O zaman anlarlardı dış görünüşe göre davrananların,dıştan öteye geçemediğini…