MimuHeb

En çok korktuğu şey hayaldi. Bu ikiyüzlü yol arkadaşı, bir bakıma dost bir bakıma düşmandı. Inanmadığın zaman dost, tatlı akışına kapılıp gittiğin zaman düşman.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hayat bu, hayat. Kimi ölür, kimi doğar, kimi evlenir. Biz de boyuna yaşlanıyoruz. Değil yıllar, günler bile birbirine benzemiyor. Ne iştir bu. Keşke bugün tıpkı dün gibi dün de tıpkı yarın olsa, ne güzel olurdu. İnsan düşündükçe kötü oluyor.
"Demek beni anlamaya çalışacaksınız? Fena fikir değil... Fakat bana öyle geliyor ki, boşuna emek!"
Sayfa 73·Kitabı okudu
Keşke ölümü çocukların ulaşamayacağı biryere koyabilsek..