Düşler sokağı.
Duman
Ah delibalım, seninle yan yana olmak varken niye bu uzaklık?
youtu.be/Ay9f2S-OxhU
Seninle belki, hani olur ya bir duman konserinde...
Dünyada ölümden başkası yalan..
Dünyanın dışına atılmış bir adımdın sen.
Ömrümüzse karşılıksız sorulardı hepsi bu...
Şu samanyolu, hani avuçlarından dökülen,
Kum taneleri varya, onlardan birindeyim.
Yeni bir yolculuğa çıkıyorum kar yağıyor.
Bir aşk tipiye tutuluyor daha ilk dönemeçte.
Çocuksun sen sesindeki tipiye tutulduğum
Çocuksun sen her ayrılıkta imlası bozulan.
Susan bir çocuktan daha büyük bir tehdit.
Ne olabilir, sorumun karşılığını bilmiyor kimse.
Oysa kötü bir anlatıcıyım ben.
Ve ne zaman bir kaza olsa, adı aşk oluyor
Nejat İşlerBir🖤