Düşler sokağı.
Duman
Ah delibalım, seninle yan yana olmak varken niye bu uzaklık?
youtu.be/Ay9f2S-OxhU
Seninle belki, hani olur ya bir duman konserinde...
Dünyada ölümden başkası yalan..
+Diyelim ki gitmedim.Seninle birlikte devam ettik.Ne değişecekti? Ne yapacaktık?
• Sevişirdik.
+Başka?
• Sabahları beraber uyanırdık.Ben senden önce kalkardım.Senin uyuyuşunu izlerdim.Sonra sen uyanırdın, bana gülümserdin.
+Sonra?
• Sonra, sabahları çayı tek şekerli içtiğini, günün diğer saatlerinde şekersiz içtiğini biliyor olurdum.O ilk şekeri ben atardım çayına, zarifçe eritişini izlerdim.
+Sonra?
• Sonra.. En çok boynundan öpülmeyi sevdiğini biliyor olurdum.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖