Çoook uzun zaman kitaplarını okuduğum serinin ilk kitabı.. ortaokullu serra nın aile yaşantısı, anne babasının boşanması, okul hayatı, günlük biçiminde anlatılmıştır. Serinin tüm kitaplarını büyük bir zevkle okumuşumdur.Bana orta okul dönemimde kitap okuma alışkanlığı kazandırdığı için Serra ya ve İpek Ongun a teşekkürlerimle..