Başka hangi roman kardeşliği bu kadar kusursuz ifade edebilir ki?Her sayfasında içinizi kavuran adeta bir başyapıt niteliğinde.Her kesimden okurun okuması gereken muhteşem bir roman..
Hoş,okunabilir bir kitap.Güzel bir aşk romanı.Okuyucuların güzel vakit geçirmesini sağlayabilir,sürükleyici bir kurgusu var.Ancak o kadar popüler ki beklentiyi karşılayamıyor maalesef...