" Nasılsın " diye mi soruyorsun ?
Koca bir boşluk düşün ,
Koy ortasına kendini
Haykırdığında sesinin çıkmadığını ,
Seni kimselerin duymadığını farz et .
Ha işte öyleyim..
Bir gün gidersen, beni ‘kaldığına’ inandırarak git. Ben ancak, gitmediğine inanarak yaşayabilirim. Çünkü seni beklemek için, önce gittiğine inanmam gerek…