📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Zevklerin doruğundayken, bir his bizi kendimize getirir. Bu dürtü sanki bu kısa anın kıymetini bilmemiz için bizi uyarmaktadır. Büyük acılarda ise tam tersi, yaşamadığımız, bilmediğimiz bir ağırlık bizi uyumaya iter. Gözyaşlarıyla yorulmuş gözler elbet kapanmak istemektedir. Oysa, Tanrı'nın iyiliği en kötü zamanlarımızda bile kendini ayırt ettirir.
Galiba insan yaşı kaç olursa olsun, kanaya, kanata, güle, ağlaya, şükürle, isyan arasında gidip gelerek her adımda biraz daha büyüyor. Sonra yeterince şanslıysa, bir gün yeniden çocuklaşacak kadar kocadığında, biraz usanarak, biraz bağışlayarak, biraz da omuz silkip artık o kadar da umursamayarak ölüp gidiyor. Genellikle sıradan bir şekilde. Ve her nasılsa hazırlıksız. İyi ki de öyle.