Ahmet Ümit’in okuduğum ilk kitabıydı, son olmayacak. Açıkçası hala şoktayım. Başlarda metroda, otobüste sıkılmamak için okumaya başladığım kitap zaman geçtikçe çok heyecan verici olmaya, bir sonraki satırda neler okuyacağımı merak ettirmeye başladı. Tabi yine de istediğimden geç bitirdim.
Kendi vızırdanmalarımı geçecek olursak: Kitap beni büsbütün şaşırttı. Katilin kim olduğunu ilk farkettiğim an çooooook saçma demiştim ama sonra ayrıntılar, ipuçları gelmeye başladı ve ben olay örgüsüne büsbütün şaştım kaldım.
Polisiye seviyorsanız, İstanbul’un sokaklarını bilmeseniz bile romanın gözleriyle görmek isterseniz mutlaka okuyun.
Buraya kadar okuduysanızda teşekkürler..;)