10 puan verdim ancak daha fazlası olsa daha fazla verirdim.
Serkan Karaismailoğlu’nun okuduğum 3.kitabıydı ve ona tekrardan hayran oldum. Böyle bir eser böyle bir içerek beni çok şaşırttı. Heyecanla serinin diğer kitaplarını okumak istiyorum. Çok başarılıydı…!
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir Afrika kabilesinde şöyle bir söz vardır:
"Köyü tarafından sevilmeyen çocuk, sonunda o sevgi sıcaklığını hissetmek için köyünü yakar."
Yani bugün dünyayı yakanlar, aslında zamanında ihtiyacı olan sevgiyi alamayan çocuklardır. Başka bir şey değil...