📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Orhan Pamuk’un okuduğum ilk kitabıydı. Kitabı okurken karakterlerle kendimi çok kıyasladım ve Füsun gibi güçlü olmayı çok istediğimi anladım. Kitap ve müze uyumu aşırı güzel düşünülmüştü. Kitapta duyguların sanki elle tutulur, somut bir şeymiş gibi anlatılması beni çok etkiledi. Çok beğendiğim bir kitap. Tüm önyargılarınızı kırarak okuyabilirsiniz. Ancak okuma yaş sınırı +18 olarak düşünüyorum. Onun dışında her bakımdan mükemmel bir kitap