Nurşah

Hayatın zevki ölüm sayesindedir. Eğer ölüm olmasa, hayatın hiçbir kıymeti olmazdı.
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hayatımız nedir? Ebediliğe nispetle bir hiç; uzun zamanlara nispetle bir an.
Edebiyat
Bu âlemde daim ve sabit bir şey yoktu ki benim saadetim de devam etsin. Nihayet günün birinde ölüm gelecekti.
Edebiyat
Ben öyle bir ruh oldum ki benim için uzak, yakın, maddi ve manevi kalmadı. Maddiyat emrimin mahkûmu, maneviyat irademin düşkünüdür. Böyleyken ben yine açım! Ruhum, kendisini doyuracak kanaat gıdasını henüz bulmadı. Arıyorum, arıyorum. Ne mi diyeceksin. Hiç!
Edebiyat

Nurşah

, şu anda okuyor
%4 (25/599 syf.)
Victor Hugo
8.5/10 · 42,2bin okunma