Sormazdım, nereye gidiyoruz, orada ne kadar kalacağız... Başımı çevirip arkamda bıraktıklarıma bile bakmazdım... Adımı, paramı, malımı mülkümü, onurumu o adam uğruna feda ederdim... Sokakta bir köşeye oturur dilenirdim de... Benden isteyeceği aşağılayıcı her şeyi yapardım. O anda yanıma sokulup bana sarılsaydı, bir şeyler fısıldasaydı, utanç ve saygı denen şeyleri bir kenara kaldırır atardım...