Ms. Başak

Ms. Başak

, bir kitap okudu
Puan vermedi·128 syf.·
9 günde okudu
·
2021 34. kitabı
Gunnar Ohrlander (Gormander)
7.1/10 · 48 okunma
Reklam
... Yenilgi, yenilgim, benim ölmez cesaretim, Sen ve ben birlikte güleceğiz kasırgayla, Ve ikimiz mezarlar kazacağız içimizde ölenler için, Şevkle tutunacağız güneşe, Tehlikeli olacağız!
Yenilgi, yenilgim, yalnızlığım ve kimsesizliğim; Binlerce zaferden değerlisin benim için, Ve dünyanın tüm şanından şöhretinden daha tatlısın yüreğime...
Puan vermedi·175 syf.··
2021 32. kitabı
·
48 günde okudu
·
Okunma: 18 Kasım 2021 09:07
Döneminin şartlarını olduğu gibi önümüze seren bir roman İNSANCIKLAR. Yaşanılan sefaleti, yoksulluğu ve çaresizliği düşündüğümüzde kitaba bundan daha güzel isim bulunamazdı. Karakterlerin birbirlerine yazdıkları mektupları okumaya dalınca akıp giden zamanın farkına varamadığım zamanlar olmasına rağmen karakterlerin psikolojisi bana da yansıdığından mıdır bilemiyorum, kitabı okurken sıkıldığım zamanlar da oldu. Kafamda hep şu sorular vardı: " Bu kitap hep böyle mi devam edecek?" "Acaba sonu nasıl bitecek?". İster istemez devamını kurgulama isteği duyuyor insan. Kitabın gidişatı beklentimi karşılasa da beklemediğim bir sonla bitti kitap. Son olarak, binlerce belki de milyonlarca "insancık" içinde hayata karşı direnen, saf sevgisi ve fedakarlıklarıyla İNSAN kalmaya çalışan Makar Alekseyeviç ve onun gibilere selam olsun. Tam da bu mevsimde okunacak bir kitap İNSANCIKLAR. İyi okumalar dilerim...
İnsancıklarFyodor Dostoyevski · Can Yayınları · 202376,9bin okunma