Ms. Başak

Ah dostum! Mutsuzluk bulaşıcı bir hastalıktır. Zavallı ve mutsuz insanlar daha kötü olmamak için birbirlerinden uzak durmalıdırlar.
Reklam
Biraz utangaç ve yabaniyim. Hep bildiğim bir köşede oturmayı severim. İnsanın alıştığı yerde yaşaması iyidir, zamanının yarısı sefillikle geçse bile iyidir.

Ms. Başak

, bir kitap okudu
Puan vermedi·76 syf.·
Beğendi
·
3 günde okudu
·
2021 31. kitabı
Umay Umay
7.5/10 · 2.363 okunma

Ms. Başak

, bir kitap okudu
Puan vermedi·199 syf.·
11 günde okudu
·
2021 30. kitabı
Doğan Cüceloğlu
8.7/10 · 8,6bin okunma
Seven sevileni kendi amacı uğruna kullanmaktaydı.
Reklam