Bir insan öldürdüğün zaman,bir yaşam çalarsın.Karısını bir kocadan, çocuklarını bir babadan mahrum edersin.Yalan söylediğin zaman,bir insanın gerçeğe ulaşma hakkını çalmış olursun.Aldattığın zaman,bir insanın doğruluk,adalet hakkını elinden alırsın.Çalmaktan daha büyük bir kötülük yoktur...
Ona ihanet ettiğimi bilmesine karşın,beni bir kez daha ,belki de son kez kurtarıyordu.O an onu bütün yüreğimle sevdim, hiç kimseyi sevmediğim kadar çok sevdim ve ona otların arasındaki yılan olduğumu göldeki canavar olduğumu söylemek istedim...