Günlerin birbirini anlamlı bir sırayla takip ettiğine inanmayı bırakalı çok olmuştu; başlangıçlar ve sonlar diye bir şey yoktu, rastgele iç içe geçmiş yığıntılardan ibaretti zaman.
Evet, kitabı bir solukta okudum yani başladım ve hemen bitti. Sol Ayağım kitabına benziyordu. Stephan Hawking'in hayatını anımsatıyordu.
Kaynaştırma sınıfında olan bir öğrenciyi anlamak, empati yapabilmek adına güzel bir eser. Her çocuğun okuması gerekir. Çünkü okullarda böyle zorbalıklar çok fazla. Kendilerinden farklı olana saygı duymuyorlar, empati yapmıyorlar. Belki bu kitabı okuyarak biraz da olsa onları anlayabilmeleri dileğiyle.
İçimdeki MüzikSharon M. Draper · Timaş Genç Yayınları · 202139,8bin okunma