İnce bir kitaptı ve hemen bitiverdi. Yazar gayet akıcı bir şekilde yazmış. Kitabın ismini çok duymuştum ve beklentim çok fazlaydı. Beklentimi karşılamadı ama kendine bağlayan bit kitaptı. Verilmek istenen düşünceyi yazar iyi vermiş. Olayların içinde ben de varmışım gibi hissettim. Okumanızı tavsiye ederim ama fazla beklenti içine girmeyin. Keza abartıldığı kadar değil.