Öncellikle Ahmet Ümit'in okuduğum ilk kitabı olduğunu belirtmek isterim.Üslup sokağın diline indirgenmiş anlatış gereği ama beni asıl şaşırtan sona doğru kitabın bir cinayet romanı özelliği almasıydı ve bir türlü olaylar zincirini elimden alamadım şu an yazmak istemiyorum ama kafamı kurcalayan bayağı soru var? Kendisi de diyor yazdığım şeylerin hayal mi kurdumu olduğunu karıştırdım son bölümde ama kim öldürdü lan şu Kartal ile Aysun'u ?..