Mine Doğan

Mine Doğan
@Muallimmine
İnsanlar kötüydü Kitaplara sığındım...
Hayatta en önemli şey nedir?
Açlık çekilen bir ülkede birine bu soruyu sorarsak cevap "yemek" olacak;donmakta olan birine aynı soruyu sorarsak cevap "sıcak" olacaktır.Kendini yalnız ve çaresiz hisseden birine soracak olursak cevap mutlaka "diğer insanlarla beraber olmak" olacaktır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan öleceğini farketmiyorsa,varoluşunu da yaşayamaz,diye düşündü...
Yaşam ve ölüm aynı şeyin iki yüzüydü...
Puan vermedi·352 syf.·
2018 18. kitabı
Evet yazar sizi meraklandirsada bir süre sonra o gelmeyen son insani bunaltıyor:)Bir esrari çözmeye çalışmaktan yoruldum kitabi okurken:)Kitap insana ne kadar kaçarsak kaçalim eninde sonunda geçmişimizle yüzleşmek zorunda kaldığımızı bir kez daha hatırlatıyor....Herkese bol bol kitaplı günler dilerim:)
Son KamelyaSarah Jio · Arkadya Yayınları · 201415,8bin okunma
İnsan çoğu şeyle mücadele edebilir,ama seveceği kişiye asla kendi karar veremez.Kalbin seçtiği kişiyi,istese de değiştiremez...