Açlık çekilen bir ülkede birine bu soruyu sorarsak cevap "yemek" olacak;donmakta olan birine aynı soruyu sorarsak cevap "sıcak" olacaktır.Kendini yalnız ve çaresiz hisseden birine soracak olursak cevap mutlaka "diğer insanlarla beraber olmak" olacaktır.
Evet yazar sizi meraklandirsada bir süre sonra o gelmeyen son insani bunaltıyor:)Bir esrari çözmeye çalışmaktan yoruldum kitabi okurken:)Kitap insana ne kadar kaçarsak kaçalim eninde sonunda geçmişimizle yüzleşmek zorunda kaldığımızı bir kez daha hatırlatıyor....Herkese bol bol kitaplı günler dilerim:)
Son KamelyaSarah Jio · Arkadya Yayınları · 201415,8bin okunma