İbn-i Abbas (r.a) buyuruyor ki :
Müslümanın namaza tembel olarak kalkması hoş görülmemiştir.Namaza güler yüzle,büyük bir istekle ve sevinçle kalkmak gerekir.Çünkü namaz Allah'a münacatta bulunmaktır ...
🦋🦋🦋
Eğer Allah umduğunuzu anında nasip etmezse , kendi kendinize şunu demeyi öğrenin ;
"Allah'ın içinde bulunduğum şu durum için planladığı her ne ise,,kesinlikle benim için o daha iyidir."