"..Eğer âşık olup olmadığınız konusunda kafanız net değilse tek bir şeyden emin olabilirsiniz. Âşık değilsiniz. Çünkü aşk sorgulatmaz
. Sadece çarpar. Öyle bir çarpar ki seni yere serer. Sen de yere serilmişken sana çarpan şeye değil de o an hissettiğin mutluluğa odaklanırsın. Serildiğini yerden gökyüzüne anlamsız bir gülümseme ile bakarsın. Bir anda beyninin arka planında sürekli bir müzik çalmaya başlar. İşte o an anlarsın ki gerçek hayatın en büyük eksikliği bu müziktir.."