İnsanın problemi, eğer insan sadece doğan'ın bir parçası ve onun bağlaşığı olarak görülürse kesinlikle çözülemez. O, yalnızca Tanrı ile ilişkisine bakılarak yorumlanabilir, o kendisinden daha aşağıda bir şeyle değil daha yüksek bir şeyle ancak anlaşılabilir.