Bir insanı öldürdüğün zaman,bir yasam çalarsın, karısını bir kocadan,çocuklarını bir babadan mahrum edersin. Yalan söylediğin zaman,bir insanın gerçeğe ulaşma hakkını çalmış olursun. Aldattığın zaman, bir insanın doğruluk, adelet hakkını elinden alırsın. Çalmaktan/hırsızlıktan daha büyük bir
kötülük yoktur.