Demir

Demir
@MuhammetSabriDemir
“Yaşayışta Sadelik,Düşüncede İhtişam.”
İstanbul
11 Mayıs
6 okur puanı
Mayıs 2023 tarihinde katıldı
“K. artık biliyordu: Mahkeme insanı yargılamaz, tüketir.”
Reklam
“Belki de en büyük aldatmaca, insanın kendini özgür sanmasıydı.”
Alıntı
“Özgürlük… Çok az insanın taşıyabildiği ağır bir yüktür.”
“O mahur beste çalar müjganla, ben ağlaşırız.”
Gömleği mi ateşten yoksa, kefeni mi ipekten? Aynadaki yılgın ruh, çekinmezdi onları giymekten. Karanlık sabahın körlerinden medet umarken bulurum camdaki buğulu yansımamı… Belki aradığım şey yanlıştır, duygu denen şeyler basittir; asıl buğu, camda oluşan değil içimdeki benliktir. Ve bilirsin, insan en çok kendi suskunluğunda büyütür fırtınayı. Ben de sustukça, içimdeki ayazın sesi çoğalıyor, çözemediğim bir düğüm gibi asılı kalıyor boğazımın en karanlık yerinde. Gecenin gürültüsüne değil, içimde kıvranan sessizliğe yeniliyorum artık. Çünkü karanlık dışarıda değil karanlık, göz kırptığım her an içimde yeniden doğuyor. Ve ben, ne ateşten kaçabiliyorum, ne de ipekten bir kefenin yumuşattığı bu yorgunluğu taşıyabiliyorum. Belki de mesele giymekte değil; beni benden çalan gölgeleri çıkaracak cesareti bulamamakta.