"Handan,hamamdan geçtik
Gün ışığındaki hissemize razıydık
Saadetinden geçtik
Ümidine razıydık
Hiçbirini bulamadık
Kendimize hüzünler icadettik
Avunamadık
Yoksa biz...
Biz bu dünyadan değil miydik?
Orhan Veli Kanık
Şair sevdiğine
senden vazgeçtim demek istememiş.
Şöyle bitirmiş yazısını;
Merhamet bilmeyen kalbinden öpüyorum, benim seninle olan savaşım bitti, gözlerin istediğine gülebilir.
Bu yüzden;
"Kısa bir ömür için sonsuz endişeler taşımak israftır"