Başlarda okumakta zorlandım ama devamında baya heyecanlıydı. Bilgi yönünden de doyurucu bir kitap. Sonu okura bırakılmış, bir yere bağlanmamış. . Tavsiye ederim.
Değişik bir kitap, olay örgüsünün tam net olduğu bir kitap değil ama düşündürücü tarafı var. Tavsiye olarak nötr diyebilirim. Okunsa da olur okunmasa da.