Nereye baksak karanlık, rutubet, ahlaksızlık..Ve çok açık bir şey ki bizde tüm iyi konuşmalar sadece ve sadece başkalarını ve kendimizi kandırmak içindir. Gösterin bana üstünde o kadar çok sık konuştuğumuz çocuk yuvalarımız hani nerede? Nerede okuma salonlarımız? Sadece romanlarda rastlıyoruz bunlara. Gerçek yaşamda kırıntıları bile yok. Var olan sadece pislik, bayağılık, aşağılık..Asık suratlardan korkarım ben, sevmem onları, ciddi konuşmalardan korkarım. En iyisi susalım!