Artık özgür oldukları için,özgürlüklerini saygısızca ve acımasızca kullanabileceklerini düşündüler.Onlar için değişen tek şey,eskisi gibi baskı altında olmak yerine şimdi artık baskıcı olmalarıydı.Kasıtlı güç ve adaletsizliğin nesneleri değil,tahrikçileri olmuşlardı.Kendi davranışlarını,yine kendi yaşadıkları korkunç deneyimlerle haklı çıkarma yoluna gitmişlerdi