insanlar bugün konuşulanı işitiyor, fakat söz onları harekete geçirmeye yetmiyor. Onun aklını başına getirmek için yakasından tutup sarsmak da işe yaramayabilir. Ondan yapması beklenen şey neyse onu "ben yapmalıyım" diye öne çıkmak gerekiyor.
Kitap çok akıcıydı. Yazarın üslubunu çok sevdim. Catherine'in karakteri ve değişimini yazarın yorumuyla okumak zevkliydi. Gidişatı öngörenemek ve sonunu kestirememek beni çok heyecanlandırdı. En kısa sürede yazarın bir kitabını daha okumak istiyorum. Kesinlikle tavsiye ederim, çok güzel bir kitap