Cem

Cem
@Muphemmm
Haytanın biriyim ben bunu bilsin insanlar.
Dürtme içimdeki narı Üstümde beyaz gömlek var. Birhan Keskin
Reklam
Bir şeyi aşırı istemek iyi değildi. Sırf bu yüzden bir şeyin olacağı varsa bile olmazdı. İnsanın isteği dozunda olmalıydı. John Steinbeck
İfade edemediğim bir eksiklik hissi var içimde, sanki her şey başka türlü olabilirdi... Oğuz Atay
Her şey ait olduğu yerde hayat bulur.
Azla avunmaya alıştık Ne yapalım paramız yoksa Şarabımız bitince yağmura çıkarız Kim güzelleşmiyor öpüşünce. Ahmet Oktay