Kelimelerin yükü biniyor omuzlarıma...
Okumak, yazmak, bilmek yetmiyor
Var olmak için yaşamak yetmiyor
Olmak için doğmak yetmiyor
...
Ölmek gerekiyor belki de
Ölmeden evvel ölmek
,
Geçip gitmek, göçmek gerekiyor belki de
Göçmeden evvel göçmek
...
Hâr da kelimelerden bahar da
Yine yazmak kurtarıyor,
İçimdeki gayya kuyusundan;
ataşı hârlayan yazmak...
Bi kelime hem hârı hem baharı hem ayazı manasında saklayacak olsaydı eğer...Bu yalnızca "yazmak" olurdu.