Emile Zola okuduğum ikinci eseriydi. Ve yazarın eserlerini severek okuduğumu kanıksadım. Nasıl Ölünür kitabı 47 sayfa yani bir günde bitecek bir kitap. Kitapta ölenlerin unutulduğu ve hayatın bir şekilde devam ettiğini yazar gözler önüne sermiş. Buna insanoğlunun gamsızlığı , umursamazlığı diyebiliriz ama elinde sonunda biz de unutulacağız gerçeğini hatırlatıyor. Umarım benim gibi okuyan herkes keyif alır..
Kitap Sabahattin Ali'nin gerçekçi hikaye anlayışını gözler önüne seriyor. Son da okuduğum "Bir Skandal" hikayesi bir çapkının son demlerinde uğradığı iftirayı anlatıyor. Bence güzel bir eserdi. Umarım herkes beğenir.