Kitap bir harikaydı. Kitabın neden yazıldığını bilerek okuduğunuz da daha anlamlı oluyor. Kitap masal niteliğindeydi. Ve küçük, büyük herkesin okuması gereken kitaplar arasında. Bir çiftlikte hayvanları başkaldırması ve yönetimi tekrar eşit bir şekilde kurmalarıyla başlıyor. Sonra yönetime domuzların geçmesi ve eski düzene dönmeye başlamak ile devam ediyor
"Hayvanlar eşittir ,bazıları daha eşittir ."
Hüseyin Rahmi kitap bir merak havasında başlayıp sonuna kadar devam etti. Filmiyle alakası bile yoktu. Kitabı ilk aldığım da acaba desem de okuduğumda bu kuruntumdan kurtuldum. Hüseyin Rahmi kitapta inançlarımızı kullanarak bizi nasıl kötü niyetlerine alet edilebileceğimizi gözler önüne seriyor. Bence mutlaka okunması gereken kitaplar arasında.