Kırıldım işte kanıyorum
Ne olur ki biraz üfleyip yaramı soğutsan
Ben de bilirim burada geceler hep soğuk olur
Bu öyle bir kırık değil sen de bunu bil
Halimi sorsan cevap verene kadar iyi olurum
Uzaktan bakıp kanma bakışıma
Şimdi bir sigara daha içsek
Senin dumanına sokulurum
Belki de ardından külüne tutunup savrulurum
Fakat bugün kanıyorum
Ne olur yani şimdi çiziklerle dolu bir kitabı avuçlarıma sıkıştırsan
Söz gündüzü ısıtacağım
Öğleden sonra dağlara çıkarız
Biraz da şarkı söyleriz
Baksana esasında nasıl güzel güleriz
Bil ki ben hep kanıyorum
Ben her gün
Belki her akşam üstü
Zamanların bir türlüsünde
Tüm zamanlarda sana kanıyorum
Hep sana sarılmayı istiyorum
Sen bilmiyorsun ama
Dudağımdan damlayan duman boş değildir
Son anda terkedilmiş bir intiharın sevinci kıvrılır her nefeste
Yine de seninki daha sevaptır
Çocuğum ben
Hep sana kanıyorum
Kandırmaya çalışma
Ben en çok seni seviyorum
~Murat DEMİR
kırık dökük yıldızlar belirdi uzaktan
telsiz mevceleri ardım sıra koşturuyor
anamdan yolcu doğmuşum
yedi dağın yolları kalbimden geçer
salkım salkım mısralar gelir içimden