Araba lastiği şeklinde göbek yağlanması son derece tehlikelidir. Göbek yağlanması, karaciğer yaşlanmasının ve insülin-leptin direncinin önemli bir kanıtı ve belgesidir. Göbeği olan herkesin önce karaciğerinyağlanır, daha sonra da göbek yağı artmaya başlar.
“Tabi ki hızlandırır.. Ancak sık sık yemek yediğimiz zaman kan şekerimiz ve insülinimiz de sürekli olarak yükselmekte ve yüksek kalmaktadır. Kan insülin değerlerinin normal düzeylere inmesine imkan vermemektedir. Daha önce de belirtmiş olduğumuz gibi, hızlı metabolizma ve yüksek kan insülin değerleri yağların yakılmasını değil de yağların depoya gönderilmesini sağlar. Yağların depo edilmesi sırasında ise birikmiş yağların enerji olarak kullanılmaları mümkün değildir!”