Jules Verne ile ilk bu kitapla tanıştım. Kitabın amacı güzel ancak mermi göndermek bana çok saçma gelmişti. Mermi ve top ile aya gitmek bana saçma gelse de yazar beni kitaba çok iyi bağlamayı başardı. Diğer kitaplarını da okumak için sabırsızlanıyorum :)