Mustafa0k

Mustafa0k
@Mustafa0krr
Sonunda mutlu günler geldi Burnumdan...
Gayet güzeldi
8/10
·164 syf.·
2018 5. kitabı
Sabahattin Ali'nin okuduğum ilk romanı olduğunu belirterek sözlerime başlamak istiyorum. Kitapta Sabahattin Ali insanın iç dünyasını ustaca aktarmış bizlere o sayede olayları dışarıdan izliyormuş gibi hissetmemizi sağlıyor. Sabahattin Ali kitabı eski bir dille yazmasına rağmen bu sizi hiç sıkmıyor ve de anlatımını ağırlaştırmıyor. İşlenilen konuya değinmek gerekirse; konu ne çok basit ne de çok olağanüstü idi. Bu konuyu başka bir yazar yazsa bu kadar okunmazdı bence. bana göre bu kadar okunmasının sebebi Sabahattin Ali'nin insanın iç dünyasına ışık tutabilmesi ve de bunu eski dil ile naif bir şekilde harmanlayıp okuyucuya sunabilmesidir.
Edebiyat
Kürk Mantolu MadonnaSabahattin Ali · Yapı Kredi Yayınları · 2025376,6bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Mustafa0k

, bir kitabı yarım bıraktı
Miraç Çağrı Aktaş
7.4/10 · 4.498 okunma

Mustafa0k

, bir kitabı yarım bıraktı
Oğuz Atay
8.6/10 · 75bin okunma