Sabahattin Ali'nin okuduğum ilk romanı olduğunu belirterek sözlerime başlamak istiyorum. Kitapta Sabahattin Ali insanın iç dünyasını ustaca aktarmış bizlere o sayede olayları dışarıdan izliyormuş gibi hissetmemizi sağlıyor. Sabahattin Ali kitabı eski bir dille yazmasına rağmen bu sizi hiç sıkmıyor ve de anlatımını ağırlaştırmıyor. İşlenilen konuya değinmek gerekirse; konu ne çok basit ne de çok olağanüstü idi. Bu konuyu başka bir yazar yazsa bu kadar okunmazdı bence. bana göre bu kadar okunmasının sebebi Sabahattin Ali'nin insanın iç dünyasına ışık tutabilmesi ve de bunu eski dil ile naif bir şekilde harmanlayıp okuyucuya sunabilmesidir.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖