Ne diye her saniye güçlü olmaya çalışıyorsun ki ? Ağlaman gerekiyorsa ağla , bağıracaksan bağır , kapı pencere kıracaksan kır.. Ne yapman gerekiyorsa onu yap, durma ! Sürekli içine atınca daha güçlü olmuyorsun...
Tanrının varlığına aldırmayan insanların yaşadığı yerde , eninde sonunda seni de hırs bürüyor, gittikçe daha çok edineyim diyorsun, gittikçe daha çok.. sonunda , kendi etini , kendi kanını da yiyip tüketiyorsun..