Mustafa kubacık

Mustafa kubacık
@Mustafa_beyy
Oyuncu ALLAH VAR GAM YOK Hikayenin sonunda hepimiz toprak sahibi olacağız
Diziler de rol alıyor
Lise mezunu oyunculuk
İstanbul
Şanlıurfa
270 okur puanı
Eylül 2020 tarihinde katıldı
Bismillah, her hayrın başıdır. Biz dahi baştan ona başlarız.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Aklını başına al, kalbini temizle. Tâ, şu musibetli perde senin nazarından kalksın, hakikatı görebilesin
Sayfa 17
İnsan dünyaya sadece yemek, içmek, koynuna birini alıp yatmak için gelmiş olamazdı. Daha büyük ve insanca bir sebep lazımdı."
"Yaşımın yirmi sekiz olması bir şey ifade etmez, dertli seneler beni belki kırk yaşına gelmiş kadar ihtiyarlattılar."
Sayfa 27
Herkesin ameli, onun davranışlarındaki niyetine göre değerlendirilir.(Ameller niyetlere göredir.)