Kitapta 3. Menkıbe olan, Ölümsüz kardeşin gözleri kesinlikle okunmalı, hayat dersi niteliğinde. Kitaba 8 puanı buradan verdim, tek başına bir kitap olmuş olsaydı 10 puanı hakederdi.
"Artık bu dünyada hiçbir şey benim değildir ya da her şey benimdir. Yurdu olmayanın dünyadır yurdu, bağları olmayan bağlıdır yaşamın tümüne, günahsız olan ise sahibidir sonsuz barışın. Hiçbir arzum yok, yeryüzünde masum kalmak dışında"