Kitapta 3. Menkıbe olan, Ölümsüz kardeşin gözleri kesinlikle okunmalı, hayat dersi niteliğinde. Kitaba 8 puanı buradan verdim, tek başına bir kitap olmuş olsaydı 10 puanı hakederdi.
"Artık bu dünyada hiçbir şey benim değildir ya da her şey benimdir. Yurdu olmayanın dünyadır yurdu, bağları olmayan bağlıdır yaşamın tümüne, günahsız olan ise sahibidir sonsuz barışın. Hiçbir arzum yok, yeryüzünde masum kalmak dışında"
Birini öldürmek aslında kardeşini öldürmek demektir. Kılıç güç demektir, güç de adaletin düşmanıdır. Öldürmek günahtır ve kim bu günaha ortak olursa aslında o da bir katildir.