Her kitap insana bir şeyler katar, bu kitap insana ayna tutuyor. Wilhelm Reich’n bu müthiş eserini bu kadar beğeneceğimi düşünmeden bir dostun tavsiyesi üzerine okudum. Siz hala okumadıysanız hemen alın, okuyun, baş ucunuzdan ayırmayın derim. Hepimizin içinde az veya çok var olduğunu düşündüğüm küçük adamları keşfetmemizi, bunu kendimize itiraf etmemizi sağlıyor kitap ilkin. Asıl yararıysa bunun çok ötesinde; küçük adamların nasıl düşündüklerini, nasıl hareket ettiklerini, motivasyonlarını anlamamızı sağlıyor. Etrafımızdaki bu insanların hala nasıl olur da böyle hareket ettiklerine şaşıp kalıyorsanıZ, aradığınız cevap bu kitapta. İyi okumalar diliyorum.