Düşenlerle böbürlenen bir dünyada yaşıyoruz. Atamıyorum adımımı, ürküyorum, onun için yere basamıyorum. Evet... Belki yorgun değilim, korkağım yalnız...
"Düşünüyorum, ama sadece ben var değilim. Düşündüğüm için asıl sizler varsınız;sizler ve içinde yasadiginiz dünya ". Gerçeklikle ,düşlerle ortak, felsefe ve tarihin harmanlanmasıyla ortak kurgunun etkisi altinda kalıyorsunuz. Beklemedigim şekilde akıcı gecen bir solukta okunan bir kitaptı.