rbiafdn

rbiafdn
@Mycrieroway
5/10
·504 syf.··
2018 3. kitabı
Bu kitabı okumadan önce bitiremem diye düşünüyordum ama kitap sardı ve bitmesini istemedim çünkü bundan başka güzel kitap yoktur diye düşünmüştüm. O kadar çok sevmiştim. Ama bir yandan bitmesini istedim çünkü sonunu merak ediyordum. Mutlu biteceği kesindi ve sonu mutlu bitenleri fazla sevmemişimdir. Ama yine de bu kitabı sevdim. Bu kitap bittikten sonra diğer kitaplarını almak için can atıyordum ama hiçbir yerde bulamadım o süre boyunca da Stefan Zweig'ın kitaplarını okudum ve güzel kitap nedir işte o zaman anladım. Keşke bu kitabın diğer kitaplarını almasaydım diyorum. Keşke tadında bıraksaydım. Başka kitaplar okuyabilmek için de bu kitapları mecbur bitirmem gerekiyor... Neden böyle bir yazı yazdığımı bilmiyorum. Sanırım içimdekini dökmek istedim..
ArafJamie McGuire · Yabancı Yayınevi · 2013741 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
8/10
Kitabı okuyacaktım fakat elimdeki kitapları bitirmem gerekiyordu. Ama merakıma yenik düşüp sadece kitabın konusuna baktım. Özetinin tamamını okudum ve kitabın gelişmelerini ve sonunu biliyorum. Konusu, gelişmeleri, sonu, hepsi çok güzeldi ama sonunu bildiğim bir kitabı okumaktan hoşlanmıyorum. Kitabı okumak istiyorum. Üzücü. Ama özeti de yetti. Tavsiye ederim.
1000Kitap
Taaşşuk-ı Talat ve FitnatŞemseddin Sami · Araf Yayınları · 201738,1bin okunma