Kitabı okuyacaktım fakat elimdeki kitapları bitirmem gerekiyordu. Ama merakıma yenik düşüp sadece kitabın konusuna baktım. Özetinin tamamını okudum ve kitabın gelişmelerini ve sonunu biliyorum. Konusu, gelişmeleri, sonu, hepsi çok güzeldi ama sonunu bildiğim bir kitabı okumaktan hoşlanmıyorum. Kitabı okumak istiyorum. Üzücü. Ama özeti de yetti. Tavsiye ederim.